اگر به دنبال خرید پالت باشید احتمالاً با دو مدل رایج آن یعنی پالت پلاستیکی و پالت چوبی مواجه میشوید ولی گاهی ممکن است که محصول شما روی این پالت ها دچار آسیب شود و دلیل آن هم این باشد که فاصله بین چوب های پالت زیاد است و به محصول شما آسیب میزند.

در اینجا ما پالتی را به شما تحویل میدهیم که فاصله بین چوب های آن کم باشد و به اصطلاح به آن پالت کاشی و سرامیک میگویند. تا شما به راحتی بتوانید محصولاتی همچون کاشی و سرامیک را روی آن حمل کنید و هیچ اتفاقی هم محصولتان را تهدید نکند.

پالت کاشی و سرامیک

مزایای پالت کاشی و سرامیک

قیمت قابل قبول

این پالت ها از قیمت قابل قبولی برخوردار میباشد و با توجه به کاربرد آن تقریباً میتوان گفت که اگر آن را با نیروی انسانی مقایسه کنید، چند ده برابر قیمت پایین تری برای شما رقم میخورد.

قابل تعمیر

به هر حال ممکن است پالت ها در اثر ضربه و مشکلات احتمالی دارای نقصی شوند و یا نیاز به تعمیر داشته باشند که این امر در این مدل پالت ها قابل انجام است و شما میتوانید مجدد با تعمیر آن پالت از آن استفاده کنید.

دوست دار محیط زیست

در این مدل پالت ها حتماً نیازی نیست که از چوب درختان استفاده شود و حتی میتوان از مواد بازیافتی هم استفاده کرد.

مقاومت بالا

این پالت ها از مقاومت قابل قبولی برخوردار هستند و شما میتوانید با خیال راحت از آنها استفاده کنید.

خرید اینترنتی پالت کاشی و سرامیک

اگر شما هم نیاز به مشاوره و خرید آنلاین پالت دارید کافیست با شماره ٠٩١٢٦٤٩٥٢٧٢ در تماس باشید تا با ما با افتخار و به صورت رایگان به شما مشاوره دهیم و در صورت نیاز هم میتوانید از خرید خود را انجام دهید.

خرید حضوری پالت کاشی و سرامیک

در صورتی که تمایل به خرید حضوری هم داشته باشید میتوانید تشریف بیاورید و پالت ها را از نزدیک مشاهده کنید و اقدام به خرید کنید؛ برای مراجعه حضوری لطفاً با شماره ۰۹۳۳۰۶۲۲۳۵۹ هماهنگ کنید.

انواع پالت کاشی و سرامیک بر اساس اندازه و ابعاد

  • پالت های کاشی و سرامیک در سایز 110×110 سانتی متر
  • پالت های کاشی و سرامیک در ابعاد 100×100 سانتی متر
  • پالت های کاشی و سرامیک در سایز 105×105 سانتی متر

در صورتی که نیاز به مشاوره بیشتر در مورد خرید پالت چوبی داشتید میتوانید به صورت مستقیم با کارشناسان ما در این حوزه در تماس باشید:

09126495272

عکس های پالت کاشی و سرامیک

4.5 از 5 - (2 رای)